L’associació Al voltant del fang juntament amb l’Ajuntament d’Ontinyent convoca la IV Biennal d’Art Jove en ceràmica 2026 Evarist Navarro amb l’objectiu de fomentar la creació i innovació en ceràmica artística enfocada a un públic de 8 a 18 anys. i matriculats en el 1r curs del CFGS Ceràmica Artística, independentment de l’edat.
La convocatòria tendeix com a referent l’obra de l’artista Evarist Navarro, entenent el fang com un
material de fàcil mal·leabilitat, capaç de registrar gestos, expressions i superant el concepte de ceràmica com a artesania, presentant el fang com un material contemporani.
S’entregaran premis a les especialitats:
A) De 8 a 12 anys. Primària. Premi de 200€
B) De 12 a 16 anys. Secundària. Formació Professional Bàsica. Premi de 300€
C)De 16 a 18 anys. Batxillerat. Premi de 400€
D) Matriculats 1r curs del CFGS Ceràmica Artística. Premi de 450€
Les obres finalistes formaran part d’una exposició des del del 21 de febrer al 14 d’abril del 2026
en el MAOVA. L’’acte de lliurament de premis tindrà lloc el dia de la inauguració de la mostra el 21 de febrer de 2026. Aquest dia la coordinadora de l’associació Al voltant del fang farà pública la resolució dels premis.
INSCRIPCIONS:
El termini d’inscripció comença el 15 de desembre de 2025 fins al 23 de gener de 2026.
Les dimensions de les obres seran lliures, sent 180 cm com a mesura màxima que no es pot superar en qualsevol dels seus costats. Les inscripcions s’enviaran a l’email: alvoltatdelfang@gmail.com amb la següent documentació:
-PDF d’inscripció que s’ha de demanar en este mateix correu.
-Mínim de 2 Imatges de l’obra que es presenten la convocatòria.
